Salam perkenalan
Salam sume kengkawan...
Well akhirnya terbuka juga hatiku untuk membuka blog sendiri. Aku sebenarnya malas nak buat benda-benda macam nie hehe...maksudku nak mengupdate blog...so why im doing this?....

Sejak beberapa minggu kebelakangan ini...aku telah mengaktifkan diri dengan dunia luar...maklumlaaa sebelum nie asyik dengan online game ku...tak habis dengan online game sambung pulak dengan anime dan manga ku...sehinggalaaa berlakunya satu peritiwa yang aku sendiri tak berapa paham dan tak berapa mengerti....aku pun cuba laa untuk mengaktifkan diri dalam aktiviti lain pulak...

Semuanya bermula sejak aku start membeli camcorder aku pada akhir bulan mac...Panasonic SDR-H80...warna merah...aku beli pun ada tujuan...sebab waktu tu aku nak melancong ke medan...disebabkan nie kali pertama nak keluar negara...aku terpikir nak bawak pulang satu memori indah yang boleh dijadikan kenangan...sebab tu aku pun belilaaa camcorder...sebab kamera mesti ramai kawanku yang akan bawak ke sana nanti...

So dalam blog ini...akan ku paparkan tempat-tempat sepanjang perjalananku...semoga dapat memberi informasi buat anda sume yang nak berkunjung ke sana...aku harap dapat post video yang aku amik...well kita tunggu dan lihat...walaupun ada limitation tuk upload video...dari segi masa dan saiz video...akan ku usahakan juga untuk tontonan anda sume...
Sekiranya anda nak aku amik video aktiviti korang...bolehlaaa post kat sini...jika tiada aral melintang dan tak bz...akan ku cuba hadirkan diri...


Wslm
PS: banner kat atas tu gambarku tengah mengambil video kat atas bukit jugra...terima kasih buat huziana...my camera girl....
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    hi..best kan pi medan.

    i went last year, cepatla wat entry pasai medan tu bleh i tolong komen..hehe

    salam perkenalan


  2. ... Says:

    hehe tgh usahakan laa nie...berlambak video aku amik tak ter edit2 lg...bz sikit ngan keje...dah siap nanti aku inform...tungguuuuu...XD